•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Savoirs
  4. Informatique
  5. Bases de données
  6. Entreposage de données
  7. Designing Information Spaces: The Social Navigation Approach

Designing Information Spaces: The Social Navigation Approach

Livre broché | Anglais | Computer Supported Cooperative Work
153,95 €
+ 307 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Social navigation is an emerging field which examines how we navigate information or locate services in both real and virtual environments and how we interact with and use others to find our way in information spaces. It has led to new ways of thinking about how we design information spaces and how we address usability issues, particularly in collaborative, web-based systems. This book follows on from Munro et al, Social Navigation of Information Space, which was the first major work in this field. It provides a similar broad overview of the field, but is much more practical in focus.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
456
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781852336615
Date de parution :
11-12-02
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
163 mm x 236 mm
Poids :
811 g

Les avis