•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Designing Online Experiments for the Social Sciences

Giuseppe Veltri
Livre relié | Anglais
207,95 €
+ 415 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book guides you through designing and implementing an online experiment in social science research in a clear and straightforward manner.

At an approachable pace, it covers foundational principles of good experimental design before setting out best practice for how to design and conduct web experiments, taking into account the specific methodological challenges of working online with digital tools. The book:

  • Offers practical advice for approaching every stage of the research process
  • Breaks real-world examples into easy to follow steps
  • Focuses on how to make good decisions and choose the right design for your research project

This pragmatic guide helps beginner researchers get started with online experiments confidently. It is supported by online resources such as case studies which allow you to see the concepts in practice, and weblinks to tools and resources to aid you.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
232
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781529725049
Date de parution :
23-05-23
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
503 g

Les avis