•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Determinants of Business Success of Small and Medium Enterprises

Determinants of Business Success of Small and Medium Enterprises

Javed Mahmood, Babar Zaheer Butt, Kashif Rehman
Livre broché | Anglais
48,45 €
+ 96 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This study investigates the Small and a medium enterprise (SME) sector in Pakistan and identifies the determinants of their business success. Theory suggests that financial resources are most important factor for growth and performance of business. The study examines the roles of financial resources and other factors (marketing strategy, technological resources, business plan, government support and business plan) in the success of SMEs. The study concludes that there is a significant relationship between business success and its determinants. It also suggests certain measures to the stakeholders for the improvement of SME sector in Pakistan.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
88
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783844329469
Date de parution :
05-05-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
140 g

Les avis