•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Developing Strategic Business Models and Competitive Advantage in the Digital Sector

Nabyla Daidj
314,45 €
+ 628 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Rapid technological advancements have the ability to positively or negatively impact corporate growth and success. Professional leaders and decision makers must consider such advancements when designing and implementing new policies in preparation for the sustainable future of the business environment. Developing Strategic Business Models and Competitive Advantage in the Digital Sector focuses on the application of preemptive planning in the media and entertainment industries to combat an increasingly uncertain future of innovation and competition. With research-based examples and analysis, this book is an essential reference source for academicians, researchers, and professionals interested in learning more about the impact of technology on industry success, including the changes and challenges created by the Internet and electronic media.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
377
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781466665132
Date de parution :
30-09-14
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
216 mm x 279 mm
Poids :
1206 g

Les avis