•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Developing Strategies for International Business

The Wrap Process

J Gillon, Pearson
Livre relié | Anglais
132,95 €
+ 265 points
Format
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Reliance on opportunism is a high-risk strategy in global business, yet many companies operate this way, often acting on limited amounts of information. Equally, many other companies implement strategies based on models formulated in the teaching rooms of business schools or the back recesses of consultants' offices. This book lightens the dark corridors of strategy development and shows its readers how to build strategies for success in the international marketplace, that take account of all the critical factors involved whilst allowing the use of personal judgement and process sureties. We call this the WRAP process.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
180
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781403934147
Date de parution :
21-09-04
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
143 mm x 222 mm
Poids :
353 g

Les avis