Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
The increasing global interdependency in economy and business transaction asserts the importance of documenting the most recent developments in global work and organizational behaviours, which are strongly influenced by the advancement of information technologies, virtual business transactions, multicultural business groups and expanded business settings across cultures. An in-depth analysis of some major areas of developments and developmental needs for some areas which have paramount influence on international work, organizational and business psychology is of both academic and practical importance. Our book aims to present thoughtful analyses of some major developments in work and organisational psychology, with a focus on international business and management. The book is expected to benefit students, researchers, practitioners and employers. We hope our relentless efforts to compile leading authors work will bring fresh ideas and thought-provoking issues on both theoretical and practical applications of emerging psychological knowledge in work and occupational psychology, to the international management and business. The book will have immense value to the global market, especially for international business and management courses, programme development and delivery on work and organizational psychology across cultures, inter and intra-cultural developmental programme on business transactions, and recent developmental issues in cross-national management and business. An eclectic approach is taken to showcase the chapters in this book. Each author is asked to invest his/hers valuable insights to write a selected chapter with examples from relevant research, utilizing scholarly and reflective arguments to cover the essence of the theme in a particular chapter. Each Chapter has adopted an easy going style to inform readers about the developments in a major area. The discussion in each chapter is assembled with author/s own research and management experiences, thus providing a real-life perspective, highlighting the importance of applying recent developmental issues to the future academic work in the international management and business field. This series: provides an international perspective to the study of business, with a special emphasis on management and marketing issues; deals with such topics as globalization, international business negotiations, cross-cultural communication, entry strategies, doing business in different regions, and future trends; and focuses on the development of international business theory, methodological issues, the results of empirical studies and the findings of practitioners.