•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Differential Games in Marketing

Steffen Jørgensen, Georges Zaccour
Livre broché | Anglais | International Quantitative Marketing | n° 15
139,95 €
+ 279 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Game theory has proven useful to represent and conceptualize problems of conflict and cooperation in a formal way, and to predict the outcome of such situations. Differential games are dynamic games that are particularly designed to study systems where observations and decisions are made in real time.
The book conveys to the reader the state of the art of research in marketing applications of differential game theory. This research started about 25 years ago and the literature has now reached an extent and a maturity that makes it natural to take stock.
The book deals with differential games in advertising, pricing, and marketing channels, as well as with marketing-production and pricing-advertising interfaces. It provides also a tutorial on main concepts in differential games.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
176
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 15

Caractéristiques

EAN:
9781461347248
Date de parution :
03-10-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
285 g

Les avis