Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Digital Business Strategy

Content, Context and Cases

Anders Pehrsson
182,45 €
+ 364 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Digital Business Strategy responds to the need for clarification of the increasing, but fragmented, knowledge of digital business strategy. It systematically presents topical knowledge by reviewing previous research and developing frameworks for the content of digital business strategy and its relationships with relevant factors. In addition, the book analyses issues encountered by individual companies when implementing digital business strategies.

The volume identifies key categories of digital business strategy, in particular, strategy scope and direction, competitive advantage, and resource and capability reliance. It then explores relationships with antecedents such as digital experience, relationships with obstacles and enablers of strategy implementation, and relationships with operational and financial outcomes. The author demonstrates that strategy content and relationships differ among manufacturing companies, retailers, digital content providers, and digital platforms and also presents ways to cope with issues of implementation.

In summary, the book provides readers who wish to know more about the growing field of digital business strategy with up-to-date and systematic knowledge. It will be of great value to students at an advanced level, researchers, and reflective practitioners in the fields of technology management and strategic management in particular.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
156
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781032512471
Date de parution :
20-10-23
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
417 g

Les avis