Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Digital Darwinism

Surviving the New Age of Business Disruption

Tom Goodwin
Livre broché | Anglais | Inspire
27,95 €
+ 55 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Disruption is back with a vengeance. If ever there was a time to learn how to adapt, grab opportunities and bounce back - it's now. Learn how to keep your business relevant, meet new customer expectations and leverage technology.

Bestselling author and business influencer Tom Goodwin is back with this entirely revised new edition of Digital Darwinism. This book guides you through the unrelenting pace of change and uncertainty facing business leaders today. Currently in a hybrid world where digital and real-world experiences collide and are expected to seamlessly blend into one another, never has the need to be on top of your digital transformation been felt more strongly. With new expectations from customers and employees alike, how will your business grow and survive the future?

Learn how to become truly customer-centric, drive digital transformation through a culture of real innovation and challenge assumptions of how things have been done before. The survival of your business depends on it.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
248
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781398601925
Date de parution :
31-05-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
294 g

Les avis