•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Digital Food TV

The Cultural Place of Food in a Digital Era

Michelle Phillipov
Livre relié | Anglais | Routledge Focus on Television Studies
64,45 €
+ 128 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book explores the new theoretical and political questions raised by food TV's digital transformation.

Bringing together analyses of food media texts and platform infrastructures-from streaming and catch-up TV to YouTube and Facebook food videos-it shows how new textual conventions, algorithmic practices, and market logics have redrawn the boundaries of food TV and altered the cultural place of food, and food media, in a digital era. With case studies of new and rerun television and emerging online genres, Digital Food TV considers what food television means at the current moment-a time when on-screen digital content is rapidly proliferating and televisual platforms and technologies are undergoing significant change.

This book will appeal to students and scholars of food studies, television studies, and digital media studies.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
116
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781032200323
Date de parution :
01-11-22
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
294 g

Les avis