•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Digital Marketing EBOOK

Grundlagen der Absatzpolitik in der Digitalen Wirtschaft

Tobias Kollmann
Ebook | Allemand
39,99 €
+ 39 points
Format
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Competition on digital networks and the increasing consumer use of online media have long since been forcing companies to consider strategic and operational measures involving online marketing. This textbook (entitled Online Marketing prior to this new edition) deals with the foundations, functions and mechanisms of sales policy tools that use electronic information technologies. This third edition will deal with new forms of social media marketing (e.g. influencer marketing, live stories, messenger marketing) that are emerging from the comprehensive digitization of the economy. However, other developments such as the General Data Protection Regulation (GDPR), user experience, dynamic pricing, predictive analytics and many other topics as well are also considered.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
356
Langue:
Allemand

Caractéristiques

EAN:
9783170370043
Date de parution :
29-10-19
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub

Les avis