•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Digital marketing fundamentals

From strategy to ROI

Marjolein Visser, Berend Sikkenga, Mike Berry
Livre broché | Néerlandais | Routledge-Noordhoff International Editions
77,50 €
+ 155 points
Format
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Both the scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed. Digital Marketing Fundamentals is easy to read and contains many International examples and cases. The Dutch version of this book (Basisboek Online Marketing) has become a standard issue in The Netherlands.

In this book, all relevant aspects of digital marketing are addressed: strategic aspects, market research, product development and realisation, branding, customer acquisition, customer loyalty and order processing. The book also discusses effective websites and apps, digital analytics and planning and organisation. The application of social media and mobile communication is seamlessly integrated into the topics.

Digital Marketing Fundamentals is very suitable for commercial and management courses in Higher Education and also for professionals active in digital marketing.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
640
Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789001749842
Date de parution :
12-11-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
177 mm x 247 mm
Poids :
1325 g

Les avis