•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Digitalization in the Luxury Fashion Industry

Strategic Branding for Millennial Consumers

Anna Cabigiosu
Livre broché | Anglais | Palgrave Advances in Luxury
137,45 €
+ 274 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The luxury fashion industry is one of the best performing and fastest growing industries in today's business landscape, and is set to continue expanding over the next years. Exploring the effects of digitalization, this book aims to increase our understanding of the key drivers of internal growth and competitiveness in luxury fashion firms. With a focus on the development of new brand strategies brought about by digitalization, the author outlines the need for business models to be redesigned in order to make use of social media and satisfy Millennial consumers. Offering case studies on leading luxury fashion brands, this timely book evaluates new digital technologies and strategies including omnichannel marketing, 3D printing and smart textiles. A must-read for those researching digital marketing and branding, as well as luxury or fashion management, this book provides a much-needed and up-to-date analysis of a successful and digitally aware industry.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
249
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783030488123
Date de parution :
14-07-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
344 g

Les avis