•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Direct and Digital Marketing in Practice

Brian Thomas, Matthew Housden
Livre broché | Anglais
51,95 €
+ 103 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Direct and Digital Marketing in Practice is a practical manual for all managers, marketers and students who need to get to grips with the powerful techniques available to skilled direct marketers.

Fully updated for this new edition to reflect the impact of the Internet on marketing this book is the only comprehensive textbook written entirely by currently practising professionals. Featuring a chapter by Derek Holden, Founder and Managing Director of the Institute of Direct Marketing, Direct and Digital Marketing in Practice covers vital issues such as: the new marketing landscape; gaining customer insight; integrating traditional and digital media; and campaign planning and budgeting.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
480
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781408127520
Date de parution :
15-07-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
188 mm x 241 mm
Poids :
1292 g

Les avis