•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Dislike-Minded

Media, Audiences, and the Dynamics of Taste

Jonathan Gray
Livre relié | Anglais | Critical Cultural Communication | n° 37
109,45 €
+ 218 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Explains why audiences dislike certain media and what happens when they do

The study and discussion of media is replete with talk of fans, loves, stans, likes, and favorites, but what of dislikes, distastes, and alienation?

Dislike-Minded draws from over two-hundred qualitative interviews to probe what the media's failures, wounds, and sore spots tell us about media culture, taste, identity, representation, meaning, textuality, audiences, and citizenship. The book refuses the simplicity of Pierre Bourdieu's famous dictum that dislike is (only) snobbery. Instead, Jonathan Gray pushes onward to uncover other explanations for what it ultimately means to dislike specific artifacts of television, film, and other media, and why this dislike matters.

As we watch and listen through gritted teeth, Dislike-Minded listens to what is being said, and presents a bold case for a new line of audience research within communication, media, and cultural studies.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
288
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 37

Caractéristiques

EAN:
9781479809264
Date de parution :
22-06-21
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
535 g

Les avis