•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Does Marketing Need Reform?

Fresh Perspectives on the Future: Fresh Perspectives on the Future

Jagdish N Sheth, Rajendra S Sisodia
Livre broché | Anglais
72,95 €
+ 145 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Many marketers fear that the field's time-worn principles are losing touch with today's realities. "Does Marketing Need Reform?" collects the insights of a select group of leading marketing thinkers and practitioners who are committed to restoring marketing's timeless values. The book sets the agenda for a new generation of marketing principles. As the editors note in their introduction; "Marketing is a powerful force backed up by huge resources. It must be entrusted only to those with the wisdom to use it well." The contributors seek to understand and explain how and why marketing has veered significantly off course in order to steer it back in the right direction. The concepts and perspectives presented in this book will inspire a renewed commitment to the highest ideals of marketing - serving customers individually and society as a whole by synergistically aligning company, customer, and social interests.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
360
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780765616999
Date de parution :
01-01-06
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
178 mm x 252 mm
Poids :
625 g

Les avis