Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Doing Business in China

Morgen Witzel
Livre relié | Anglais
209,95 €
+ 419 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

China has changed dramatically since the first edition of Doing Business in China was published in 2000, but the second, third and now this fourth edition have kept pace with the rapid developments. China is now far more international but the fundamental business culture has not altered greatly. The new edition of this highly successful textbook offers Western and non-Chinese businesspeople a theoretical framework for the understanding of business practices, markets, negotiations, organizations, networks and the Chinese business context.

Building on the strengths of the previous editions, the book provides a guide to market entry, managing operations and marketing in this unique social and cultural environment by including:

  • Factors that lead to business success
  • 14 new or revised case studies, including include windfarms, fine wines and new consultancy businesses
  • Discussion of marketing issues, notably products, pricing, distribution, advertising and promotion
  • Dos and don'ts when choosing business partners and negotiating
  • Guides to further resources in local cultures to help businesses tailor their strategies to local conditions.

Offering a fresh look at the evolving marketplaces and their interactions with government and the army, the fourth edition of Doing Business in China will continue to be the preferred text for international students of Chinese business and management studies and for practitioners with an eye on China.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
258
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138944824
Date de parution :
19-12-16
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
458 g

Les avis