Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Doing Business with Germans

Their Perception, Our Perception

Sylvia Schroll-Machl
Livre broché | Anglais
31,95 €
+ 63 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

As globalisation becomes more pervasive in everyday life, many people are faced with challenging new situations: Cultural differences no longer fascinate only tourists and intrigue academics. The impact of globalisation has become, to a large extent, a part of our daily life, particularly in the business world. This book looks at the two sides of German business partnerships in an intercultural setting: on the one hand it deals with people working with Germans in their own country as well as with expatriates who are living in Germany, and on the other hand it portrays Germans doing business with people from all over the world, whether face-to-face or at a distance. What is "typically German"? How do other people perceive me as a German? This book will help you to achieve intercultural competence, that means: understanding of the cultural standards of others and insight into one's own culture. Based on her academic training and many years of experience, Sylvia Schroll-Machl describes real-life situations that foreigners have experienced with Germans and explains, what Germans actually mean when they say and do particular things. The author also investigates the cultural and historical background which has shaped the German identity.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
221
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783525461679
Date de parution :
01-12-08
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
122 mm x 203 mm
Poids :
272 g

Les avis