•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Doing Public Ethnography

How to Create and Disseminate Ethnographic and Qualitative Research to Wide Audiences

Phillip Vannini
Livre relié | Anglais | Routledge Advances in Research Methods
274,95 €
+ 549 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Arguing for the need to disseminate innovative ethnographic knowledge more widely and more effectively, this book outlines practical strategies and tools for sharing ethnographic and qualitative research through widely accessible media such as magazines, trade books, blogs, newspapers, video, radio, and social media. Drawing from practical experiences and hands-on lessons, Doing Public Ethnography provides social scientists across all disciplines with concrete tactics for mobilizing knowledge beyond the academic realm.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
158
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138086425
Date de parution :
16-07-18
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
412 g

Les avis