Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Drugs to Market

Creating Value and Advantage in the Pharmaceutical Industry

William C Bogner
207,95 €
+ 415 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The development and marketing of drugs since the Second World War offers an exemplary demonstration of the impact of technology on competitiveness in a major industry. While focusing primarily on the market in the USA, this study examines also the activities of European firms, their contribution to the industry's technological evolution and the impact of their entry into the US market. The main concern of the book, however, is to examine all the elements which go to make up the evolving landscape of competition, and their interaction. Thus, the effects of technological change are viewed in the context of changes in the legal and regulatory environment, and in competitive practice. For both the market as a whole and the individual firm this analysis illustrates how competitive positions actually emerge as a result of such interactions. Consistent with this wider view, both the technological and the non-technological competencies of firms are discussed, and the concept of core competence is used extensively to show how individual firms developed and maintained their competitive strengths, as the industry moved from deep-tank fermentation through to the first decade of biotechnology. The final chapter highlights the key role of biotechnology in shaping the future of the industry, at a time of increased regulation and accelerating market driven change.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
208
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 5

Caractéristiques

EAN:
9780080425597
Date de parution :
14-06-96
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
467 g

Les avis