•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Dynamic Perspectives on Creativity

New Directions for Theory, Research, and Practice in Education

Livre relié | Anglais | Creativity Theory and Action in Education | n° 4
168,95 €
+ 337 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This edited volume provides a venue for scholars whose work challenges the typical, static conceptions, and methods of studying creativity. More specifically, the book will serve as an effort to introduce more dynamic definitions, conceptions, and approaches for studying creativity in the context of educational practice. By doing so, it feeds the strong contemporary need for more dynamic conceptions of creativity in educational settings. This is particularly important given the fast evolution of modern society and the widespread consensus that efforts to develop creative potential should be democratized -- extending well beyond the boundaries of the gifted subset and the walls of the classroom. This work recognizes that more dynamic perspectives on creativity are necessary for understanding its complexity, value, and meaning in educational contexts.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
324
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 4

Caractéristiques

EAN:
9783319991627
Date de parution :
29-01-19
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
218 mm x 239 mm
Poids :
680 g

Les avis