Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

E-commerce and M-commerce

Concepts, Technologies and Applications

Shweta Srivastava
Livre broché | Anglais
73,95 €
+ 147 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Developments in E-commerce and M-commerce are inarguably the biggest technological advancements in modern-day businesses and technologies. Its impact has reached every corner of the world, benefitting organisations across sectors and industries. The future role of E-com and M-com are predicted to be a necessity rather than a value-add. This book is aimed at people looking to understand the fundamental concepts related to E-com and M-com, its relevant technologies and current business applications. The book provides coverage of all the elements of E-com and M-com including concepts, evolution, models, frameworks, technologies, payment protocols, payment systems, security measures, and open issues related to both areas. It also covers the list of companies offering electronic payment systems along with their case studies, and provides overview of contemporary mobile apps. It also highlights past, present and future scenarios of both the areas and their impact on businesses, customers and societies. It is a comprehensive and a single source guide for both graduate and postgraduate students, professionals and anyone who want to level up their understanding in these fields.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
280
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783330014107
Format:
Livre broché
Dimensions :
150 mm x 220 mm

Les avis