•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

E-commerce & e-business (ed. 3 - 2025 )

Marjolein Visser, Berend Sikkenga, Peter Streefkerk
Livre broché | Néerlandais
59,95 €
+ 119 points
Pré-commander, disponible à partir du 15-05-2025
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description



  • Grondige inleiding in e-commerce en e-business;


  • praktijkgerichte modellen en onderzoeksresultaten;


  • bevat recente ontwikkelingen in AI, AR en VR.






De ontwikkelingen binnen e-commerce en e-business zijn enorm ingrijpend en voltrekken zich in rap tempo. Dankzij nieuwe technologieën zoals AI en machine learning kunnen bedrijven klantgegevens efficiënter analyseren en hun diensten optimaal afstemmen op de wensen van de klant. Dit resulteert in verbeterde klantbeleving, nauwkeurige bestellingen, en een naadloze integratie van sociale mediaplatforms.




Deze nieuwe editie gaat in op de impact van geavanceerde automatisering in productie en logistiek, van gerobotiseerde pick-and-pack-systemen tot zelfrijdende bestelwagens en zelfs drones voor bezorging. Met een sterke focus op milieu en duurzaamheid biedt dit boek een actuele en relevante bron van kennis die onmisbaar is voor studenten die zich willen voorbereiden op de toekomst van e-commerce.




Doelgroep



Dit boek is ideaal voor studenten in economische en technische opleidingen, vanaf het eerste studiejaar, die hun kennis willen bijspijkeren met de meest recente trends en technologieën.




Digitale leeromgeving

Met dit boek krijgen jij en je studenten toegang tot de uitgebreide online omgeving van studiemeister. Als docent krijg je de beschikking over een breed aanbod aan collegematerialen, zoals extra oefeningen, casussen en presentaties die eenvoudig op maat kunnen worden aangeboden.

Je studenten verdiepen hun kennis en verbeteren hun vaardigheden met uitlegvideo's, samenvattingen, toetsvragen en begrippentrainers. Zo zijn je studenten goed voorbereid en kun jij tijdens de lessen de verdieping opzoeken!


Over de auteurs

Marjolein Visser (Register Marketeer) is managing consultant bij adviesbureau MarketWise en oprichter van TourWise, dat online marketingoplossingen biedt voor toerisme en recreatie. Daarnaast verzorgt zij incompanytrainingen en is zij betrokken bij verschillende master- en hbo-opleidingen. Visser heeft zes boeken en tientallen artikelen geschreven over uiteenlopende marketingonderwerpen.




Peter Streefkerk is eigenaar van Respect Inkoopconsultancy. Hij houdt zich bezig met interim-management, advisering, projectmanagement, training en coaching op het gebied van contractmanagement en inkoop. Hij is auteur van de boeken Inkopen voor Dummies en Inkoop, en mede-auteur van E-commerce & e-business. Daarnaast heeft hij een groot aantal artikelen geschreven over contractmanagement en inkoop. Samen met Octavia Siertsema is hij auteur van een podcast-serie over aanbesteden (allesoveraanbesteden.nl).

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
376
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789001045265
Date de parution :
15-05-25
Format:
Livre broché

Les avis