Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

e-Economy

Rhetoric or Business Reality?

Leslie Budd, Lisa Harris
Livre relié | Anglais | Routledge Ebusiness
59,45 €
+ 118 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

As dot.com became dot.bomb, the hype that surrounded the meteoric growth of the network economy has given way to realism, or even scepticism, about the potential of ICT as a source of new business models. It is now appropriate to reflect critically on the e-economy hype, and to use this as a way of looking forward to new, more realistic possibilities.

Using a business and socio-economic framework, this book investigates a range of challenges for restructuring the e-economy. This framework includes operations management, human resource management, e-learning, e-retailing, e-marketing, e-government, enterprise culture and digital divide. Divided into four themes (the changing business environment, knowledge management, learning in the public domain and e-business practices within and between organizations), each chapter considers the international context and critically explores a key aspect of the e-economy.

Rigorous yet still retaining the accessible format which distinguishes all the volumes in this series, this book provides a thorough critique of the prospects facing businesses in the new economy and will be of interest to anyone studying e-business/commerce.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
248
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780415339544
Date de parution :
30-09-04
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
161 mm x 239 mm
Poids :
562 g

Les avis