•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Educational Assessment and Inclusive Education

Paradoxes, Perspectives and Potentialities

Christian Ydesen, Alison L Milner, Tali Aderet-German, Ezequiel Gomez Caride, Youjin Ruan
Livre broché | Anglais
147,95 €
+ 295 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book brings together policymaker and practitioner knowledge, experiences, and perspectives on the interaction between the assessment and inclusion agenda to the fore. The book's analysis is built on comparative qualitative data from five different countries on four continents: Argentina, China, Denmark, England, and Israel. These countries have been chosen for their distinctive, and even contrasting, education policies, sociocultural and economic circumstances, and variations in performance across supranational and national standardised student assessments. In addressing these specific contexts, the book provides insights into the pitfalls and synergies which emerge as key stakeholders attempt to mediate these two educational concerns in both policy and practice.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
357
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783031190063
Date de parution :
19-01-24
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
467 g

Les avis