Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Educational Opportunity

The Geography of Access to Higher Education

Alexander D Singleton
Livre relié | Anglais | International Population Studies
195,95 €
+ 391 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

While in recent years the burgeoning Higher Education (HE) sector has been set an agenda of widening participation, few HE institutions have strategies in place for reaching the full range of potential students most likely to benefit from (and successfully complete) their current subject and course offerings. Universities and colleges are often unsystematic in the ways in which they identify schools and colleges for outreach and widening participation initiatives, and sometimes uncoordinated in how they present the full institutional profile of subjects of study in these activities. Using innovative methodology, this book sets out some relevant aspects of the changing HE policy-setting arena and presents a systematic framework for broadening participation and extending access in an era of variable fees. In particular, the book illustrates how HE data and publicly available sources might enable institutions to move from piecemeal analysis of their intake to institution-wide strategic and geographical market area analysis for existing and potential subject and course offerings.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
218
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780754678670
Date de parution :
23-09-10
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
485 g

Les avis