Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Electronic Magazines

Soft News Programs on Network Television

William C Spragens
Livre relié | Anglais | Praeger Political Communication
127,45 €
+ 254 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The traditional documentary programming of network television's bygone era has given way to the recent explosion of ratings-driven, personality-based news magazine programming. While ostensibly conforming to a high standard of public service, these magazines, as even some of their producers admit, must succumb to the forces of public appetite and profit maximization in order to be competitive.

This study examines this phenomenon of the electronic magazine and shows how the soft news programs affect the public's view of American politics and culture. Maintaining the distinction between the syndicated, tabloid-style programming (whose survival depends almost entirely on rating success) and the more responsibly conceived network magazine programming, Spragens provides a thorough content analysis of 60 Minutes, Dateline NBC, 20/20, and similar network series. His study traces the development of the television magazine genre from the original 60 Minutes through the current crop of news programs; it tracks the soft/hard or sensational/serious content dichotomy and its relation to ratings; and it draws conclusions about the trends in soft news programming and their impact on the American public.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
168
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780275941550
Date de parution :
27-06-95
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
161 mm x 241 mm
Poids :
480 g

Les avis