•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Emotional Labor

Putting the Service in Public Service

Mary E Guy, Meredith a Newman, Sharon H Mastracci
Livre relié | Anglais
263,95 €
+ 527 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Most public service jobs require interpersonal contact that is either face-to-face or voice-to-voice - relational work that goes beyond testable job skills but is essential for job completion. This unique book focuses on this emotional labor and what it takes to perform it.The authors weave a powerful narrative of stories from the trenches gleaned through interviews, focus groups, and survey data. They go beyond the veneer of service delivery to the real, live, person-to-person interactions that give meaning to public service.For anyone who has ever felt apathetic toward government work, the words of caseworkers, investigators, administrators, attorneys, correctional staff, and 9/11 call-takers all show the human dimension of bureaucratic work and underscore what it means to work "with feeling."

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
256
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780765621160
Date de parution :
15-05-08
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
162 mm x 229 mm
Poids :
498 g

Les avis