Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Emotionomics

Leveraging Emotions for Business Success

Dan Hill
Livre broché | Anglais
22,45 €
+ 44 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

'I believe that 'emotion' is where it's at'

Tom Peters

For far too long, emotions have been ignored in favour of rationality and efficiency, but breakthroughs in brain science have revealed that people are primarily emotional decision-makers. Many companies have not yet accepted that fact, much less acted on it.

In this fully revised edition, Emotionomics will help you to understand emotions in terms of business opportunities - both in the marketplace and in the workplace. In today's highly competitive marketplace where many products look alike, it is the emotional benefit that can make the difference. At the same time, companies with engaged, productive work forces will undoubtedly achieve competitive advantage. Dan Hill's book draws on insights gathered through facial coding, the single best viable means of measuring and managing the emotional response of customers and employees, to help you to leverage emotions for business success in terms of branding, product design, advertising, sales, customer satisfaction, leadership and employee management.

Emotions matter and Emotionomics will help you to step closer to customers and employees, but step ahead of your competitors.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
288
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780749461898
Date de parution :
26-10-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
157 mm x 236 mm
Poids :
408 g

Les avis