•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Engaging Change

A People-Centred Approach to Business Transformation

Mark Wilcox, Mark Jenkins
Livre broché | Anglais
48,95 €
+ 97 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Any significant organizational level change initiative is dependent on the engagement of the people working in that organization. Without engagement, change will falter and ultimately fail. Engaging Change goes behind the scenes of change management to help managers, consultants and practitioners understand why some things work and why others don't.

Engaging Change addresses current challenges such as how to understand the environmental context driving the need for change; how to initiate and sustain momentum throughout the change programme; how to institutionalize structural and behavioural change; and how to create compelling visions. With case studies from Sony, Nestlé, Redcats (who own La Redoute, for example) and the British Army, the text provides practice-based insights into the realities of leading sustainable change.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
256
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780749472917
Date de parution :
26-05-15
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 234 mm
Poids :
385 g

Les avis