•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Engendering Interaction with Images

Audrey G Bennett
Livre broché | Anglais
49,95 €
+ 99 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

No longer passive spectators of images, these days we are more likely to be active participants in their production, distribution, and consumption--which raises important questions about the consequences of widespread user interaction on meaning, communicative effectiveness, and society at large. In this groundbreaking book, communication expert Audrey Grace Bennett argues that engendering interaction with images actually improves their effectiveness by enabling images to convey meanings effectively across cultures. At the cutting edge of the visual and communicative arts, this book represents a welcome challenge to the way we think about how images convey meaning.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
151
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781841504810
Date de parution :
15-04-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
178 mm x 229 mm
Poids :
285 g

Les avis