•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

English Learners Left Behind

Standardized Testing as Language Policy

Kate Menken
Livre relié | Anglais | Bilingual Education & Bilingualism | n° 65
209,45 €
+ 418 points
Format
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In the wake of recent federal legislation entitled No Child Left Behind, high-stakes standardized testing for accountability purposes is being emphasized in educational systems across the U.S. for all students - including English Language Learners (ELLs). Yet language proficiency mediates test performance, so ELLs typically receive scores far below those of other students. This book explores how tests have become de facto language policy in schools, shaping what is taught in school, how it is taught, and in what language(s) it is taught. In New York City, while most schools responded to testing by increasing the amount of English instruction offered to ELLs, a few schools have preserved native language instruction instead. Moreover, this research documents how tests are a defining force in the daily lives of ELLs and the educators who serve them.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
216
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 65

Caractéristiques

EAN:
9781853599989
Date de parution :
27-02-08
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 216 mm
Poids :
430 g

Les avis