•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences humaines & sociales
  5. Sociologie
  6. Travail
  7. Enhancing the Role of Deaf Faculty Members in Higher Education

Enhancing the Role of Deaf Faculty Members in Higher Education

An International Comparison

Manako Yabe
Livre relié | Anglais
42,45 €
+ 84 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book is based on an international, mixed methods research project that conducted interviews with 25 deaf or hard-of-hearing (DHH) faculty members from mainstream universities and 19 university students who took classes taught by DHH faculty members and collected surveys from 57 DHH faculty members and 104 university students worldwide. The author reports on their experiences of accessibility at their institutions and makes recommendations based on the findings. The book will serve as a user guide or supplemental text for DHH faculty members, researchers, students, and academic interpreters, as well as university administrators and disability service directors who are looking to improve disability provision at their institutions.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
119
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783031545764
Date de parution :
26-03-24
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
322 g

Les avis