Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Entering the Conversations

Practicing Literacy in the Disciplines

Patricia Lambert Stock, Trace Schillinger, Andrew Stock
Livre broché | Anglais | Principles in Practice
36,45 €
+ 72 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The authors of Entering the Conversations invite us into their classrooms and professional development workshops to see how students at all levels of instruction can learn both the subject matter and the discipline-specific practices for reading and writing about that subject matter.

Yes, the inquiry-based, project method instruction the authors describe helps students meet requirements for literacy and subject matter learning experiences, including those named in the Common Core State Standards. But more important, we see the engagement and enthusiasm of students caught up in their roles as knowledge makers.

As emerging field-based specialists, these students address real-world issues such as the reintroduction of wolves to US ecosystems and how to shape attitudes toward social revolution. In doing so, they demonstrate the value of having students read and write information-rich texts in multiple genres and media. As natural legacies of the Writing Across the Curriculum movement, the authors' approaches to teaching literacies in the disciplines present a portrait of teachers as continual learners for and with their students. These approaches can help change the conversations about best practice in literacy learning and teaching, whether in the English classroom or across the disciplines.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
109
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780814115633
Date de parution :
03-06-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
229 mm x 188 mm
Poids :
281 g

Les avis