Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Entrepreneurship and Innovation

Tim Mazzarol, Sophie Reboud
Livre broché | Anglais
89,45 €
+ 178 points
Format
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

It provides students with a foundation of ideas and understandings designed to shape their thinking and behavior so as to appreciate the role of innovation and entrepreneurship in modern economies, and to recognize their own abilities in this regard. Aimed at students studying entrepreneurship at both postgraduate and undergraduate level, this book creates entrepreneurial awareness, develops analytical and creative skills, and encourages the self-development of students into entrepreneurial business owners or employees. The text brings together entrepreneurship and innovation - as they are largely indivisible elements and cannot be adequately understood if studied separately - and provides the reader with an overview of these elements and how they combine to create new value in the market. All the case studies are based on original research, real entrepreneurs and real businesses. Content: Chapter 1 - A social and economic process, Chapter 2 - The entrepreneur mind and action, Chapter 3 - The entrepreneurial process, Chapter 4 - Intrapreneurship, Chapter 5 - Small business, Chapter 6 - Adoption and diffusion of innovation, Chapter 7 - Entrepreneurial vision versus the planning ethos, Chapter 8 - Financing the venture, Chapter 9 - Technology, technopreneurs and disruptive innovations, Chapter 10 - Intellectual property management and commercialisation, Chapter 11 - Team building and company leadership

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
480
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780734612250
Date de parution :
31-10-15
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
201 mm x 251 mm
Poids :
1043 g

Les avis