•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Entrepreneurship and Innovation

Theory, Practice and Context

Tim Mazzarol, Sophie Reboud
Livre relié | Anglais | Springer Texts in Business and Economics
111,95 €
+ 223 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book provides an overview of the theory, practice and context of entrepreneurship and innovation at both the industry and firm level. It provides a foundation of ideas and understandings designed to shape the reader's thinking and behaviour to better appreciate the role of innovation and entrepreneurship in modern economies, and to recognise their own abilities in this regard. The book is aimed at students studying advanced levels of entrepreneurship, innovation and related fields as well as practitioners (for example, managers, business owners).

As entrepreneurship and innovation are largely indivisible elements and cannot be adequately understood if studied separately, the book provides the reader with an overview of these elements and how they combine to create new value in the market. This edition is updated with recent international research, including research and examples from Europe, the US, and the Asia-Pacific region.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
509
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789811394119
Date de parution :
12-12-19
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
920 g

Les avis