•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Environmental Strategy for Businesses

Matthew Potoski
108,45 €
+ 216 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

There are as many ways for companies to improve their environmental performance as there are stakeholders who are calling upon them to do so. If companies make the right choices, they can satisfy their stakeholders, enhance their financial position, and help address the climate crisis. The wrong choices invite stakeholder scorn and risk wasting valuable resources. What problems do companies need to solve, and how can they solve them, to achieve the promise of shared value environmental performance? This book presents a framework for companies to design, develop and implement an effective environmental strategy that identifies environmental improvements, enables value exchanges with stakeholders, and improves competitive advantage. The step-by-step guide through this framework, illustrated with many examples, shows the promise of environmental initiatives that align with strategic opportunities and resources and the pitfalls of those that do not.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
200
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781009098991
Date de parution :
02-03-23
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
485 g

Les avis