Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Psychologie
  5. Écoles & Théories de la psychologie
  6. Psychologie cognitive
  7. Essential Guides for Early Career Teachers: Using Cognitive Science in the Classroom

Essential Guides for Early Career Teachers: Using Cognitive Science in the Classroom

Kelly Richens
Livre broché | Anglais | Essential Guides for Early Career Teachers
29,45 €
+ 58 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Linked to the Early Career Framework, this book provides an understanding of cognitive load theory and its application to teaching for all those training or new to the job.

Cognitive science is fast becoming the cornerstone for understanding how students learn and is revolutionising the way we teach pupils at both primary and secondary levels. The techniques informed by cognitive science are evidence-based and proven to work, providing clear benefits for both the early career teacher and your pupils. This book outlines the principles of cognitive load theory and metacognition so that you can feel in control of your own learning and understand how to harness the learning of your students. It provides concise explanations and practical strategies that you can use in the classroom, enabling you to confidently plan and teach lessons with a reflective, metacognitive approach underpinned by key cognitive science principles.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
120
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781914171055
Date de parution :
03-11-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
154 mm x 232 mm
Poids :
181 g

Les avis