•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Essentials of Marketing Management

Geoffrey Lancaster, Lester Massingham
Livre relié | Anglais
221,45 €
+ 442 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The overall success of an organization is dependent on how marketing is able to inform strategy and maintain an operational focus on market needs. With an array of examples and case studies from around the world, Lancaster and Massingham's vital study offers an alternative to the traditional American focused teaching materials currently available.

This second edition has been fully revised and updated, including a new chapter on digital marketing written by Dr Wilson Ouzem.

Topics covered include:

  • consumer and organizational buyer behaviour
  • product and innovation strategies
  • direct marketing
  • Social media marketing

Designed and written for undergraduate, MBA and masters students in marketing management classes, Essentials of Marketing Management builds on the successful earlier edition to provide a solid foundation to understanding this core topic.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
474
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138038882
Date de parution :
24-08-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
203 mm x 254 mm
Poids :
1183 g

Les avis