Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Establishing a Quality Franchise Relationship in Taiwan

Establishing a Quality Franchise Relationship in Taiwan

Chih-Hsuan Huang, John, Amanda
Livre broché | Anglais
58,45 €
+ 116 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Franchised convenience stores successfully operate throughout Taiwan, but the convenience store market is approaching saturation point. Creating a cooperative long-term franchising relationship between franchisors and franchisees is essential to maintain the proportion of convenience stores and increase competitive advantage among convenience stores in Taiwan. Understanding relationship management is consequently vital for franchise relationship success. The majority of studies on franchising relationships are conducted in a Western context. To date, there are no studies that explore the interaction between relationship quality, loyalty and cooperation in a franchising relationship in an Eastern context. This book attempts to empirically examine some important elements (e.g. relationship quality, loyalty and cooperation) that might promote a successful long-term franchising relationship between franchisors and franchisees. The analysis has highlighted that small business owners operating in a franchise system should pay attention to the importance of relationship quality, loyalty and cooperation in stabilizing franchising relationships and enhancing competitive advantage.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
156
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783639238501
Date de parution :
14-03-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
235 g

Les avis