Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Event Studies

Theory, Research, and Policy for Planned Events, 3rd Edition

Donald Getz, Stephen J Page
Livre broché | Anglais | Events Management
65,95 €
+ 131 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Event Studies is the only book devoted to developing knowledge and theory about planned events. It focuses on event planning and management, outcomes, the experience of events and the meanings attached to them, the dynamic processes shaping events and why people attend them.

This title draws from a large number of foundation disciplines and closely related professional fields, to foster interdisciplinary theory focused on planned events. It brings together important discourses on events including event management, event tourism, and the study of events within various disciplines that are able to shed light on the roles, importance and impacts of events in society and culture.

New to this edition:

  • New sections on social and intangible influences, consumer psychology and legal environment, planning and policy framework to reflect recent developments in the field
  • Extended coverage of philosophy and research methods and how they can best be used in event studies; social media as a marketing tool; and the class and cultural influences of events
  • New and additional case studies throughout the book from a wide range of international events
  • Companion website to include PowerPoint slides and updated Instructor's Manual including suggested lecture outlines and sequence, quizzes per chapter and essay questions.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
534
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138899155
Date de parution :
23-02-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
189 mm x 246 mm
Poids :
989 g

Les avis