Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Event Studies

Theory, Research, and Policy for Planned Events, 3rd Edition

Donald Getz, Stephen J Page
Livre relié | Anglais | Events Management
160,95 €
+ 321 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Event Studies is the only book devoted to developing knowledge and theory about planned events. It focuses on event planning and management, outcomes, the experience of events and the meanings attached to them, the dynamic processes shaping events and why people attend them.

This title draws from a large number of foundation disciplines and closely related professional fields, to foster interdisciplinary theory focused on planned events. It brings together important discourses on events including event management, event tourism, and the study of events within various disciplines that are able to shed light on the roles, importance and impacts of events in society and culture.

New to this edition:

  • New sections on social and intangible influences, consumer psychology and legal environment, planning and policy framework to reflect recent developments in the field
  • Extended coverage of philosophy and research methods and how they can best be used in event studies; social media as a marketing tool; and the class and cultural influences of events
  • New and additional case studies throughout the book from a wide range of international events
  • Companion website to include PowerPoint slides and updated Instructor's Manual including suggested lecture outlines and sequence, quizzes per chapter and essay questions.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
514
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138899162
Date de parution :
29-02-16
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
189 mm x 246 mm
Poids :
1314 g

Les avis