Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Experimental Design & Analysis for Psychology

Herve Abdi, Betty Edelman, Dominique Valentin, W Jay Dowling
Livre broché | Anglais
74,45 €
+ 148 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Careful data collection and analysis lies at the heart of good research, through which our understanding of psychology is enhanced. Yet the students who will become the next generation of researchers need more exposure to statistics and experimental design than a typical introductory course presents.

Experimental Design and Analysis for Psychology provides a complete course in data collection and analysis for students who need to go beyond the basics.

Acting as a true course companion, the text's engaging writing style leads readers through a range of often challenging topics, blending examples and exercises with careful explanations and custom-drawn figures to ensure even the most daunting concepts can be fully understood.

Opening with a review of key concepts, including probability, correlation, and regression, the book goes on to explore the analysis of variance and factorial designs, before moving on to consider a range of more specialised, but yet powerful, statistical tools, including the General Linear Model, and the concept of unbalanced designs.

Not just a printed book, Experimental Design and Analysis for Psychology is enhanced by a range of online materials, all of which add to its value as an ideal teaching and learning resource.

The Online Resource Centre features:

For registered adopters:
Figures from the book, available to download.
Answers to exercises featured in the book.
Online-only Part III: bonus chapters featuring more advanced material, to extend the coverage of the printed book.

For students:
A downloadable workbook, featuring exercises for self-study.
SAS, SPSS and R companions, featuring program code and output for all major examples in the book tailored to these three software packages.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
560
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780199299881
Date de parution :
03-05-09
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
264 mm x 193 mm
Poids :
1170 g

Les avis