Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Exploring Strategy EBOOK

Richard Whittington, Patrick Regnér, Duncan Angwin, Gerry Johnson, Kevan Scholes
Ebook | Anglais
52,99 €
+ 52 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

Develop your strategic thinking, tackle real-world challenges and develop the skills to think and behave like a manager.

With over a million copies sold worldwide, Exploring Strategy by Whittington, Angwin, Regnér, Johnson, and Scholes is the essential introduction to strategy for managers of today and tomorrow, tackling the hottest and most up-to-date issues regarding the operation of organisations.

The latest 13th edition is renewed and revised according to the latest developments in the field, continuing the exploration surrounding the big questions about organisations:

How does an organisation prosper today? How do organisations grow? How do they innovate and change?

From entrepreneurial start-ups to multinationals and charities to government agencies, this industry-leading text includes extensive case studies and features to help you get a deeper understanding of the concepts and topics from theory to practice.

New to this edition:

Think strategically and carry out case analyses and strategy assignments with the new chapter, 'Working with Strategy' Gain better insight into the three highlighted core themes: sustainability, non-profits, and digital strategy Learn from case studies of well-known global organisations, including Alibaba, Airbnb, Amazon, Alphabet, IKEA, and Uber.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781292428819
Date de parution :
17-05-23
Format:
Ebook
Protection digitale:
Adobe DRM
Format numérique:
ePub

Les avis