Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Exploring The Use Of Interactive Teaching And Learning Strategies

In HIV and AIDS Education

Melissa May
Livre broché | Anglais
77,95 €
+ 155 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Schools play a major role in shaping the attitudes, opinions and behaviour of young people and so are ideal environments for teaching the social, as well as biologicalaspects of HIV and AIDS. However, literature indicates that learners are displaying AIDS fatigue and may be resistant to teaching around HIV and AIDS. In order to enhance learner engagement and learning, there is therefore a need for teachers to employ interactive teaching and learning strategies that are interactive, inexpensive and fun. This dissertation outlines the research design of an investigation into how such strategies can be used in HIV and AIDS prevention education. An action research design was made use of in this study and the manner in which several teachers presented HIV and AIDS education to his/her learners was initially observed. In addition, qualitative interviews were used to determine the teachers' need for development in this regard. Based on the findings of the problem identification step, teachers were introduced to active teaching and learning strategies and supported to implement them.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
244
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783845430089
Date de parution :
18-08-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
362 g

Les avis