•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Factors Influence Ecommerce Market Development

John Lok
Livre broché | Anglais
18,45 €
+ 36 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

I write this book concerns how and why computer industry develops can create (AI) tool to predict traveler entertainment behavior as well as ecommerce development, I aim to let readers to judge whether it is possible to predict future travel behaviour from AI tool to gather past travel behaviour or traditonal tourism market research method which is better. This book is suitable to any readers who have interest to predict any individal or family or friend groups of travel target's psychological mind to design the different suitable travel packages to satisfy their needs. Finally, I shall give my opinions to attempt to answer above questions. It is suitable to any readers who have interest to compare whether online travel agent competitive effort is more or online book store effort is more to develop their online sale market.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
226
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9798885919937
Date de parution :
11-02-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
290 g

Les avis