•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Faculty Development and Student Learning

Assessing the Connections

William Condon, Ellen R Iverson, Cathryn A Manduca, Carol Rutz, Gudrun Willett
Livre relié | Anglais | Scholarship of Teaching and Learning
67,95 €
+ 135 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Colleges and universities across the US have created special initiatives to promote faculty development, but to date there has been little research to determine whether such programs have an impact on students' learning. Faculty Development and Student Learning reports the results of a multi-year study undertaken by faculty at Carleton College and Washington State University to assess how students' learning is affected by faculty members' efforts to become better teachers. Extending recent research in the Scholarship of Teaching and Learning (SoTL) to assessment of faculty development and its effectiveness, the authors show that faculty participation in professional development activities positively affects classroom pedagogy, student learning, and the overall culture of teaching and learning in a college or university.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
172
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780253018786
Date de parution :
15-02-16
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
426 g

Les avis