•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Fashion and Film

Moving Images and Consumer Behavior

Livre relié | Anglais | Springer Fashion Business
139,95 €
+ 279 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book aims to explore various aspects of the use of moving images in fashion retail and fashion apparel companies in-store or online. The use of moving images is growing in numbers and in relevance for consumers. Films can be used in various forms by fashion businesses in traditional media like cinema or TV and in modern forms like in social media or moving images in high street stores.
The book provides a data-oriented analysis of the state-of-the-art with certain future outlooks. Additional areas of covering fashion in moving images, such as 'fashion company identity films' or 'fashion and music videos' are covered in order to get a more complete analysis from a consumer influenced perspective.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
301
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789811395413
Date de parution :
27-09-19
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
182 mm x 241 mm
Poids :
544 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.