En raison de l'affluence sans précédent, votre commande online avec livraison à domicile peut actuellement prendre un peu plus de temps que prévu. Besoin de quelque chose d'urgence ? Choisissez de retirer dans un magasin avec du stock. Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
En raison de l'affluence sans précédent, votre commande online avec livraison à domicile peut actuellement prendre un peu plus de temps que prévu. Besoin de quelque chose d'urgence ? Choisissez de retirer dans un magasin avec du stock. Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Five Platinum Service Principles for Creating Customers for Life

Simon T Bailey
Livre broché | Anglais
32,45 €
+ 64 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In today's competitive business world, there's no place for lackluster performance, half-brilliant contributions, or low-burning customer service. When you find your SPARK you shine brilliantly against a backdrop of automation, algorithms, and autonomous cars. You realize you weren't just hired to do a job; your purpose is to surpass all expectations and create memorable moments that surprise and delight your customers. Your SPARK is what distinguishes you from the pack through exceptional PLATINUM service that keeps customers coming back-every time.


You have the opportunity to Be the Spark for your company, customers, and employees, and this book will teach you how. Author Simon T. Bailey shares five proven methods to equip you with a simple framework that will help you infuse your culture with a mindset that captures the hearts and minds of employees so they will, in turn, capture the hearts and minds of customers. Through evidence-based research, stories and examples, Be the SPARK will teach you how to attract and retain customers in a growing global market, turn customers into loyal fans, and create unforgettable moments that keep them coming back.


Best of all, this book will help you find and ignite your inner SPARK. It's time to light the fire in your belly, to kindle your passion, and Be the Sparkthat creates the change you want to see in yourself, your company, and the world.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
144
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781732599406
Date de parution :
01-03-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
276 g

Les avis