•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Football Fandom and Identity in the 21st Century

Europe on Their Minds

Arne Niemann, Alexander Brand, Regina Weber
Livre relié | Anglais | Football Research in an Enlarged Europe
126,95 €
+ 253 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book uncovers the elusive phenomenon of football fan identities by using a combination of comparative analysis and triangulation of data obtained through discourse analysis of online message boards and survey research in four European country/league contexts and in-depth interviews conducted in eight select fan scenes.

The book illustrates that politically relevant developments are often set in motion in supposedly peripheral social fields, and that identities are adapted and transboundary linkages can be established and nurtured through the game of football.

The book will be of interest to researchers, scholars and students of Sociology, Political Science, Sport Studies, European Studies and International Relations.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
297
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783031406300
Date de parution :
20-12-24
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm

Les avis